Washington - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Fam. Dank - WaarBenJij.nu Washington - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Fam. Dank - WaarBenJij.nu

Washington

Blijf op de hoogte en volg Fam.

12 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Het is gelukt hoor! De gratis maaltijd is weer binnen. We hadden het wel verdient na vandaag bijna verdronken te zijn. Vanmorgen regende het al een beetje maar zodra we de auto hadden geparkeerd viel het met bakken uit de lucht. In de eerste de beste supermarkt vonden we paraplu’s voor 5 dollar per stuk. Dit leek een goede deal maar deze stonden garant voor een hele dag geklaag toen bleek dat ze binnen een paar minuten doorgeregend waren. Alle bezienswaardigheden van Washington staan langs een centraal park. Eerst zijn we bij het Witte Huis gaan kijken, helaas toonde Obama geen medelijden en bleef de deur gesloten. Langs het park zijn ook vele museums te vinden waar we af en toe konden schuilen voor het weer. Opdrogen ging vrij snel aangezien de museums onderling een wedstrijd houden wie de beste airco heeft. Het is dus wel overal waar je binnenstap verschrikkelijk koud. Half in de middag klaarde het op en konden we het Capitool en Witte Huis toch nog goed zien. Na het avondeten was het nog verder opgeklaard en konden we het niet laten toch nog even terug te gaan naar het centrum om de overige punten op ons lijstje af te werken. Voor we gingen nog bijna onze benzineauto gevuld met 80 liter diesel en toen richting het Lincoln memorial. In de donkerte leek het nog mooier met alle verlichte gebouwen maar inmiddels zijn we wel helemaal gebroken en verlangen we naar ons bed.

• 13 Augustus 2014 - 19:57

Trudy:

Haha,!!! Je moet echt schrijver worden Ricky!!! Het is echt geweldig om te lezen!! Veel plezier nog!!

• 14 Augustus 2014 - 14:05

Ricky:

Bedankt Trudy, het is ook altijd weer leuk om de reacties te lezen!