New York dag 2 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Fam. Dank - WaarBenJij.nu New York dag 2 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Fam. Dank - WaarBenJij.nu

New York dag 2

Blijf op de hoogte en volg Fam.

07 Augustus 2014 | Verenigde Staten, New York

Als gevolg van een verschil in interesses zijn vanmorgen onze paden gesplitst. De vrouwen zijn het schopwalhalla in Midtown gaan verkennen en de mannen hebben het vliegdekschip USS Intepid bezocht. Omdat er geen minuut verloren mocht gaan zaten Jolanda en Denise al om 7 uur te ontbijten om vervolgens richting het gigantische warenhuis Macy's te vertrekken. De mannen konden nog even blijven liggen aangezien het museumschip pas om 10 uur open ging. Naast de USS Intrepid waren er ook nog een onderzeeër en een heuse space shuttle te bewonderen. Daarna zijn de mannen over 42th street gelopen langs Bryant park, de publiekelijke bibliotheek en het imposante central station. Toen de magneetstrip van de creditcard er af geswiped was konden we weer met zijn 5e verder en hebben we het Empire State Building bezocht. We hadden van tevoren express tickets gekocht waarmee we op de 86e en 102e verdieping mochten komen. Deze tickets zorgde er voor dat we de volledige rij mochten passeren en meteen in de lift konden stappen. Het plan was om de zonsondergang te zien vanaf deze hoogte. Hiervoor moesten we toch nog langer wachten dan we verwacht hadden maar het was uiteindelijk toch zeker de moeite waard. Op de weg naar beneden was het moeilijk onze lach in te houden tijdens het opnieuw passeren van een rij mensen welke ons niet al te vrolijk aankeken. Eenmaal beneden aangekomen merkte we dat onze benen genoeg hadden gehad voor vandaag en zijn we weer richting ons hotel gegaan.

• 12 Augustus 2014 - 20:26

Lizette:

Ben benieuwd wat er in al die tasjes zit Denise :-)