New York – Lancaster - Reisverslag uit Lancaster, Verenigde Staten van Fam. Dank - WaarBenJij.nu New York – Lancaster - Reisverslag uit Lancaster, Verenigde Staten van Fam. Dank - WaarBenJij.nu

New York – Lancaster

Blijf op de hoogte en volg Fam.

09 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Lancaster

Inmiddels hebben we New York weer verlaten. Omdat we de dag goed wilden beginnen zijn we vanmorgen maar gestart met het lopen van een marathon. Nadat we gehuldigd waren zijn we weer terug naar het vliegveld gegaan om onze huurauto op te halen. Toen onze auto voorgereden werd leek het eerst alsof er een busje achter de andere huurauto’s langs reed. Gelukkig was dit niet het geval want van achter de andere auto’s verscheen de meest asociaal grote SUV die we ons voor konden stellen. Helemaal in ons element begonnen we aan onze eerste etappe richting Lancaster. Het eerste gedeelte van de weg was redelijk saai door heuvelachtig bebost landschap. Tussen de middag zijn we gestopt in een dorpje langs de snelweg. Hier hebben we ons verbaast over het feit dat het mogelijk was om hier binnen een straal van 100 meter te pinnen, eten en naar de apotheek te gaan zonder je auto te verlaten. Er is dus geen vergissing mogelijk dat we ons in Amerika bevinden. Toen we in de buurt van onze bestemming kwamen hebben we de snelweg verlaten en reden we vrijwel direct tussen de boerderijen van de Amisch. Heel apart om te zien hoe deze mensen het land bewerken en met hun buggy’s over de weg heen rijden. Eenmaal bij het hotel aangekomen zijn we wat gaan eten en toen we weer terug kwamen hebben we nog even staan lachen over het feit dat onze auto gemakkelijk de grootste van het hele parkeerterrein is.

• 11 Augustus 2014 - 19:13

Trudy:

Wat een asobak!! Amerikaanser kun je het niet hebben!!